Seriály

Westworld – season 1

První řadu Westworldu jsem zhlédl vlastně shodou okolností, kdy jsem jednoho večera hledal nějakou novinku, kterou bych se zabavil, a právě tohle nové drama z produkce HBO mě zaujalo. Přiznám se bez okolků, že nové seriály už nevyhledávám tak, jako dříve, takže jsem o o tomhle počinu vlastně vůbec nevěděl, ale když jsem zpětně obhlédnul

Better Call Saul – season 3

Netflixová série Better Call Saul, která je spin-offem jedinečného seriálu Breaking Bad, je bezesporu díky stejnému tvůrčímu týmu určena pro tutéž krevní skupinu. Jestli se o některém seriálu dá bez výčitek říci, že žádná z jeho postav není černobílá, je to právě tento případ. Tenhle seriál nemá hrdiny. Nemá padouchy. Sleduje jen partičku lidí nejrůznějších

Agents of S.H.I.E.L.D. – season 4

Seriál Agenti Shieldu konečně vyložil karty na stůl. Tři sezóny jsem poctivě čekal, jakým směrem se vydá – jestli skočí vzhůru a zařadí se mezi pevné betonové pojidlo MCU filmů, nebo jestli zůstane na úrovni všech ostatních Marvel seriálů, které pro filmové universum nejsou významné. Nebudu dlouho napínat strunu, druhá možnost se bohužel ukázala jako

Agent Carter – season 2

Po dlouhé odmlce se seriály kolem Marvel univerza přináším své jak jinak, než čistě subjektivní hodnocení druhé řady seriálu o agentce Carterové. Tenhle seriál jsem po úvodní sezóně zařadil jako takový milý marvelovský bonbonek, který nenadchne, ale rozhodně ani neurazí. Druhá série se první dva díly tváří tak nějak nemastně neslaně a funguje spíše jako

Daredevil – season 2

Jelikož se seriálové univerzum pod hlavičkou Marvelu a Netflixu docela solidně rozšiřuje, rozhodli jsme se doma dát Daredevilovi po u nás totálně propadlé 1. sezóně ještě jednu šanci. Jak s ní ďábel z Hell’s Kitchen naložil? Po odstranění zločineckého Wilsona Fiska se New Yorská čtvrť zmítá na pokraji války gangů, které se snaží převzít moc.

Pokémon – seasons 3, 4, 5

Tenhle japonský fenomén se i přes svou z evropského pohledu zdánlivou nekvalitu drží na japonských televizních obrazovkách až podivuhodně dlouho. Přesto, že s kvalitou a oblíbeností stejnojmenných konzolových her pro Nintendo se televizní anime absolutně nemůže srovnávat, stále se jedná o příjemný a nenáročný doplněk, který si člověk sem tam, když má 20 minutek volného

Arrow 5, Flash 3, Legends of Tomorrow 2

Vůbec poprvé v mnohaleté historii svého zápisníku jsem se po dlouhém zvažování všech pro a proti rozhodl k hodnocení 3 různých seriálů v jednom článku. Důvod je myslím na snadě, ale pokud by někdo přesto netušil, tak je to proto, že CW si definitivně vybudovalo svůj vlastní komiksový vesmír ze 4 různých seriálů (fandy zvaný

Big Bang Theory – seasons 9, 10

Je to tady. Big Bang Theory, aktuální král komediálního žánru (minimálně u mě rozhodně), slaví velké výročí. 10 sezón se podaří opravdu jen těm nejlepším z nejlepších a nejskvělejší je na tom to, že příběhy téhle partičky se ještě stále nechýlí ke konci. Ať si kdo chce říká co chce, i přes veškeré haterské výlevy,

Sleepy Hollow – seasons 1, 2

V roce 2013 přišel na televizní obrazovky seriál o bezhlavém jezdci terorizujícím jinak poklidné městečko Sleepy Hollow (Ospalá díra) a téměř okamžitě se stal jedním z mála, které jsem začal sledoval hned od první série díky skvělému pilotnímu dílu. Ten přinesl temnou atmosféru kombinovanou se skvělou hudbou a neotřelou mytologií vyhýbající se tradičnímu peklu a

Agents of S.H.I.E.L.D. – season 3

Třetí řada seriálu, který je svým dějem a zaměření k MCU (Marvel Cinematics Universe) blíže, než všechny ostatní. dělí svoji pozornost mezi dva hlavní dějové pilíře. Agenti S.H.I.E.L.D.u se budou i nadále honit za organizací Hydra, která se snaží povstat za vedení Granta Warda, ale svou nemalou pozornost budou muset věnovat i velkému množství nových