Agent Carter – season 2

Po dlouhé odmlce se seriály kolem Marvel univerza přináším své jak jinak, než čistě subjektivní hodnocení druhé řady seriálu o agentce Carterové. Tenhle seriál jsem po úvodní sezóně zařadil jako takový milý marvelovský bonbonek, který nenadchne, ale rozhodně ani neurazí.

Druhá série se první dva díly tváří tak nějak nemastně neslaně a funguje spíše jako intro pro jednotlivé postavy, ale potom se solidně roztočí v kombinaci typické akční podívané z Ameriky v polovině minulého století a rychlovykvašené sci-fi / fantasy zápletky, která je sice podána jako to hlavní, co seriál nabízí, ale ve skutečnosti hraje z předalekého odstupu druhé housle. Prim totiž patří atmosféře čtyřicátých let a skvělým hercům včetně jejich postav. Těm kraluje výborná Hayley Atwell v roli tvrdohlavé a cílevědomé agentky Carterové (které to mimochodem v této roli neskutečně sluší) a její neoficiální, avšak o to více oddaný parťák James D’Arcy coby pan Jarvis. Tahle dvojce již z minulé řady dokázala, že jim to spolu náramně sluší a klape, a když do kombinace přidáme ještě mix dalších dobře fungujících postav, dostaneme více než důstojné, ale hlavně zábavné pokračování.

Agent Carter je poměrně unikátní seriál. Funguje a baví svými postavami, díky čemuž odpustíte naprosto nezáživný děj, který se doslova utápí kolem nulové hmoty a problémů s ní spojených, ale díky roztomilé Peggy a vtipnému Jarvisovi mu to rychle odpustíte. Co se však odpustit nedá, je zjevně účelně nedotažené rozuzlení, které připravilo podhoubí pro novou řadu, jenž bohužel nepřišla, protože seriál byl ukončen. Trochu pozitivnější to sice dělá fakt, že ta zápletka je vlastně opravdu tak moc nezajímavá, že to vlastně až tolik nevadí, a zhlédnutí obou řad mohu i přes ni hlavně marveláckým fandům vřele doporučit. Kdyby však přišla zcela zjevně připravená další řada, na kterou bylo zaděláno, nebo se děj alespoň nějak spěšně zakončil, byl bych raději já, i mé celkové hodnocení.