Pokémon – season 2

pokemon-season-2Jelikož mám velmi silný duševní problém, jenž mě nutí dosledovat všechny seriály, které jsem sledovat začal, nehledě na jejich kvalitu, netrvalo dlouho a můžeme se společně podívat na zoubek pokračování japonského fenoménu na motivy stejnojmenné konzolové hry.

Tato řada se narozdíl od té úvodní nevěnuje žádnému konkrétnímu pokračování výše zmíněné herní série, ale zavede naše hrdiny na Pomerančové ostrovy, což je lokalita, kterou ještě žádná z her nikdy nenavštívila. Tím je také až dodnes druhá řada seriálu zcela jedinečná, protože další sezóny už se opět vrátily do kolejí vyšlapaných herní sérií. Už jen z tohoto důvodu se u mě rozsvítilo varovné světlo a očekával jsem místy ještě větší nudu, než která panovala v některých dílech první série. K mému velkému překvapení jsem se však zmýlil a druhá řada mě v některých aspektech velmi příjemně překvapila. Například souboje mezi trenéry na cestách, nebo i zápasy o odznaky byly v dramatičnosti i zajímavosti o třídu výše. Určitého zlepšení se dočkaly i výplňové díly, které už nebyly k uzoufání nudné, ale jen nudné.

Ostatní aspekty zůstaly téměř nezměněny, stejně povedený soundtrack vycházející z her, 151 pokémonů první generace, a dočasná obměna jedné ze tří hlavních postav, která rozhodně nebyla na škodu. Jen ti otravní Rakeťáci zůstali stále stejní, až na zcela raritní vyjímky v jejich vtipech, kteří ocení hlavně dospělí, jsou prvkem zasluhujícím rychlou obměnu.

Celkově jsem byl ale spokojen, že seriál zapracoval sám na sobě a přesto, že je to stále jen klasický a naivní dětský animák, si v něm fandové herní série vždy najdou něco málo i pro sebe.

Uděluji 60%