Agent Carter

marvels-agent-carterAgentka Peggy Carterová je dalším důkazem, že to Marvel se svým universem myslí více, než vážně. Tato osmidílná minisérie je již druhým seriálem, který doplňuje a zapadá do světa populárních Avengers.

Příběh se odehrává po událostech z prvního filmu Kapitán Amerika a zachycuje události v životě agentky Carterové, která se po ztracení Steva Rogerse snaží najít své místo ve společnosti a způsob, jak pomoci rozvoji své země. A nebude to mít jednoduché, nejen z pozice ženy v tenkrát gendrově poměrně nevyvážené společnosti. V první sezóně musí Peggy řešit případ zloděje Starkových technologií, které mohou být nebezpečné a jejím úkolem, který sama sobě přiřadila je navrácení vynálezů jejich majiteli, případně jejich zničení. Přidanou hodnotou seriálu je odhalování života Howarda Starka, který je jak jistě všichni vědí otcem Tonyho, který se za několik dekád proslaví coby Iron Man.

Seriál působí velmi dobově, kulisy jsou samozřejmě značně vyumělkované, ale nijak to neruší. Pro jeho potřeby byl taktéž natočen skvělý soundtrack, který naprosto respektuje americké poválečné období.

Celkově se podle mě jedná o povedený bonbonek, který rozhodně nesmí žádný správný fanda Avengers opomenout, avšak rozhodně nepřináší nic přelomového, co by celý svět někam výrazně posunulo, nebo odhalilo kdejaká velkolepá tajemství. Zkrátka příjemný bonbonek, nic víc, nic méně. Pár bodíků také musím strhnout za přesně stejný neduh, kterým trpěli i Agenti S.H.I.E.L.D.U, a sice pomalý a místy nepřehledný rozjezd v prvních dílech.