Breaking Bad – season 2

Breaking-Bad-Season-2Po první sedmidílné rychlosezóně se Perníkový táta vrací na scénu s pokračováním. Tentokráte nám seriál servíruje třináctidílné vyprávění událostí středoškolského učitele Waltera Whita, který se po diagnóze rakoviny plic tak trochu utrhl ze řetězu, ihned po skončení předchozích dílů.

Walt se svým kumpánem se potýkají s neřízenou střelou v podobě šíleného drogového dealera, který se je snaží zlikvidovat pro jejich neštastné svědectví při posledním společném obchodu. Děj ostře vygraduje, zatáhne do hlavní zápletky i Waltova  příbuzného z řad protidrogových agentů a vypadá to, že směřuje k něčemu opravdu velkému. To se však nepotvrdí a v drtivé většině dalších epizod už Walt i ostatní zúčastněné postavy řeší převážně své osobní problémy, které při jejich nedávném počínáni vznikly. Díky tomu se tak druhá série poměrně nepříjemně táhne a vzrušení z té předchozí není nikam eskalováno. Slušné šance jsem vkládal do posledních dílů, jelikož už od začátku sezóny jsou divákovi v krátkých flashforwardech servírovány záběry jasně vypovídající o nějakém průšvihu, nejspíše o Waltově dopadení. Nic z toho se však nestane a tato návnada je v posledních 3 minutách nesmyslným pádem letadla rozluštěna a smetena ze stolu. Poslední série tedy rozhodně nebyla příliš akční, věnovala se spíše uklidnění situace po té první. Nebyla vůbec špatná, ale trochu více té akce a větší napětí tomu v prostřední části opravdu chybělo. Jsem však přesto velmi zvědav, jak se celá situace bude vyvíjet v následujícím ročníku a jaké další radosti si osud pro hlavní postavy přichystá. I přes menší množství akce se totiž rozhodně žádná nuda nekonala.